Νέες ιδέες που διαρκούν στον χρόνο και σας γεμίζουν με χρήματα!

image 
Εν μέσω κρίσης, η αξεπέραστη δημιουργικότητα και τα τσουνάμια της αντιγραφής κατακλύζουν τη μνημονιακή αγορά, με το franchising να φιλοξενεί τον αγώνα της ανάπτυξης, ως η νέα αρένα της επιχειρηματικότητας.
Οι διαφορετικές και ενίοτε καινοτόμες ιδέες που έχουν εμφανισθεί την πρόσφατη τριετία είναι πολλές. Άλλες απέδειξαν την αξία τους, ενώ για κάποιες άλλες υπάρχουν ακόμη αμφιβολίες… Πολλές απορρίφθηκαν από την αγορά πριν ακόμη δοκιμασθούν και άλλες εγκατέλειψαν τη μάχη της αέναης βελτίωσης ελλείψει υπομονής, δέσμευσης ή και πόρων. Ο ρυθμός εμφάνισης νέων start ups στην Εστίαση, στη Λιανική και στις Υπηρεσίες κρατά σταθερά υψηλός, με τους επιχειρηματίες να γλυκοκοιτάζουν το franchising και να το υιοθετούν για την ανάπτυξή τους, προσδοκώντας στα κεφάλαια των δικαιοδόχων και στην αυξημένη παρακίνηση που τους χαρακτηρίζει, αποσκοπώντας τελικά σε ταχεία ανάπτυξη κερδοφόρων μονάδων.
Το ερώτημα για όλους εσάς που αναζητάτε την διαφοροποίηση που θα σας εξασφαλίσει την επιτυχία και το franchise που θα ανταμείψει τους κόπους σας είναι φυσικά ένα και μόνο;

Ποιά είναι η πλέον κερδοφόρα no risk επιλογή;

Δεν θα θέλατε να είχατε ανοίξει το 2013 ένα ακόμη frozen yogurt bar, αλλά σίγουρα θα θέλατε να είχατε ξεκινήσει το 2012 ένα chillbox, να είχατε αποσβέσει και να είχατε πλέον ένα σταθερό και ικανοποιητικό εισόδημα.
Το 2011 ή το 2012, ίσως, γλυκοκοιτάζατε τα Coffee Island και μετά το redesign που εφαρμόσανε, αφού τα είδατε σε γιγαντοαφίσες, facebook, διαγωνισμούς και events, αποφασίσατε να ξεκινήσετε το δικό σας. Αλλά… ίσως λίγο αργά, γιατί με 250 καταστήματα, το πιο πιθανό είναι να υπάρχουν ήδη σε όλες τις πιθανές περιοχές που σας ενδιαφέρουν.
Μέσα του 2015, πλέον, οι επιλογές είναι πολλές, εξαιρετικά πολλές, και με μια πρώτη μελέτη συναρπαστικές, εξειδικευμένα espresso spots, ανανεωμένα concepts σε donuts, origin coffee to go, speciality café, ethnic σε sushi, falafel, mexican, all day spots, επέλαση των burgers, new entertainment concepts, woman fashion σε υπόδηση, ρούχο, total look, όπως και hi tec perfumeries και turkish hammam …
Τα concepts που θα επιζήσουν, είναι αυτά που θα αναπτυχθούν. Αυτά που θα αναπτυχθούν είναι αυτά που προσφέρουν όχι υψηλό value for money, αλλά αυτά που προσφέρουν σε low money - το best value και ταυτόχρονα χαρακτηρίζονται από λογικές επενδύσεις και λογικές απαιτήσεις. Αυτά που προσφέρουν εξαίρετο προϊόν και εξυπηρέτηση σε λογικότατες – χαμηλές τιμές. Αυτά που δεν απαιτούν εξαψήφια νούμερα επένδυσης και διψήφια περιοδικά τέλη.