ΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΤΤΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ


Σε φάση στρατηγικού ανασχεδιασμού προχωράει η Πίττα του Παππού, αλυσίδα η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο της μαζικής εστίασης εδώ και 12 χρόνια και κατέχει 40 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Η εταιρεία έχει ήδη σχεδιάσει πλήθος ενεργειών που θα προωθήσουν την ενδυνάμωση της σχέσης του brand με τους πελάτες της. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται και το λανσάρισμα του νέου site www.pittapappou.gr, το οποίο βρίσκεται στον αέρα από τις 15 Οκτώβρη. Το site σχεδιάστηκε από την εταιρεία ATCOM και περιλαμβάνει πληροφορίες για το μενού, αλλά και για όλα τα καταστήματα της αλυσίδας. Επίσης, η εταιρεία στο πλαίσιο του ανασχεδιασμού δημιούργησε 29 νέα πιάτα, με σκοπό να εμπλουτίσει το μενού της με νέες ιδέες και προτάσεις.
Reblog this post [with Zemanta]